Realia pracy zdalnej nieustannie ewoluują. Pojawiają się nowe wyzwania. Strategicznym celem organizacji jest wdrożenie zintegrowanych rozwiązań dla pracowników, które w bezpieczny sposób łączą sprzęt, oprogramowanie i usługi IT.
Technologia kontroli dostępu PalmSecure, systemy rozpoznawania twarzy, zaawansowane rozwiązania chmurowe, zlokalizowane na całym świecie centra monitorowania zagrożeń – dzięki AI, machine learning, automatyzacji i biometryce nowoczesne narzędzia Fujitsu skutecznie zabezpieczają urządzenia mobilne, komunikację, dane i tożsamość. To klucz do optymalizacji wydajności i poprawy wyników biznesowych.
Gdy w grę wchodzą strategiczne decyzje, nie ma miejsca na półśrodki czy rozwiązania tymczasowe. Aby stworzyć bezpieczne i efektywne środowisko IT niezbędny jest doświadczony partner, który dysponuje odpowiednio przygotowanymi strukturami oraz wykwalifikowanym zespołem.
Firmy Fujitsu i Microsoft opracowały rozwiązania zapewniające maksymalne bezpieczeństwo w modelu hybrydowym, łączącym pracę stacjonarną oraz zdalną. Notebooki LIFEBOOK, stacje robocze CELSIUS, monitory i zaawansowane akcesoria to nie wszystko – kompleksowe usługi Fujitsu umożliwiają identyfikację, ocenę i zaadresowanie potencjalnych zagrożeń. Eksperci Fujitsu Security Consulting Services, Fujitsu Security Professional Services, obu Advanced Threat Centers oraz Fujitsu Managed Security Services mają uprzywilejowany dostęp do najnowszych wersji rozwiązań firmy Microsoft.
Technologia PalmSecure
Zabezpieczenia AuthConductor
Wytrzymała, ale niezwykle lekka konstrukcja
Microsoft Azure Active Directory
Microsoft Azure Sentinel
Microsoft Defender ATP
Microsoft Cloud Application Security
Microsoft 365 Security Center
Microsoft Compliance Manager
… i wiele innych
Ekspert Fujitsu w segmencie Client Computing Devices
Jego specjalizacja to rozwiązania z zakresu Client Computing Devices oraz projektowania infrastruktury do wirtualizacji stanowisk roboczych. Zawodowo w branży IT od 20 lat w tym od 12 lat odpowiada za dostosowanie platform sprzętowych i oprogramowania do potrzeb klienta.